Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanța Guvernului nr.34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor, produsele cumpărate pot fi returnate, fără să fi fost utilizate sau deteriorate, în termen de 14 zile de la primire (mai exact, să ajungă la noi în cel târziu 14 zile de la recepționarea lor de către dumneavoastră), fără penalități și fără invocarea vreunui motiv.
Comenzile complete de ochelari de vedere (rame + lentile) nu pot face obiectul renunțării la achiziție, conform Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 34/2014, art.16, lit. c). Acestea sunt considerate produse finite personalizate conform specificațiilor clientului. Clientul își asumă răspunderea asupra corectitudinii datelor regăsite pe rețetă și confirmă faptul că datele introduse în rețetă sunt corecte și nu sunt mai vechi de 6 luni.
Nu pot face obiectul renuntarii, conform OUG 34/2014, si urmatoarele:
1) contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către profesionist;
2) furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
3) furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
4) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator;
5) furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente
APN OPTIC SRL va înapoia contravaloarea produselor în maxim 14 de zile de la data returnării, prin mandat poștal sau transfer bancar. Cheltuielile directe ocazionate de returnare a mărfii (transport marfă și comisioane retur bani) vor fi suportate în totalitate de cumpărător iar returnarea produselor se va face folosind același serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea produselor către dvs. (ex.: dacă ați primit produsele prin curier rapid va trebui sa ni le returnați tot prin curier rapid).
La returnarea parțială a comenzii la care s-a aplicat o reducere, clientul pierde reducerea pentru întreaga comandă. Clientului i se vor restitui banii pentru prețul produselor returnate minus valoarea reducerii aplicata pentru întreaga comandă. În situația în care la comanda efectuată ați primit și un cadou, acesta va trebui returnat.
Clientul poate solicita returnarea unui produs pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii cu conditia ca produsul sa se afle in aceeasi stare in care a fost livrat (fara urme de utilizare etc). Daca, dupa analizarea solicitarii conform Procedurii de solutionare a reclamatiilor, se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, Clientul va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor.
Livrarea altui produs decat cel solicitat trebuie semnalata imediat. Clientul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire, iar daca produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru inlocuire cu un altul similar sau rambursarea integrala a contravalorii.
Toate produsele comercializate de catre site-ul nostru, beneficiaza de garantiile legale privind conformitatea produselor. Produsele sunt noi si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte. Produsele sunt insotite de Documentul scris referitor la drepturile conferite prin Legea nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, cu modificarile si completarile ulterioare, consumatorului cu privire la garantia legala de conformitate a produselor, emis de APN OPTIC SRL, iar garantiile prezentate prin acest document nu afecteaza drepturile ce sunt conferite prin lege consumatorului.
Coletele returnate fără notificare prealabilă (telefonic sau prin email adresat la magazin@apnoptic.ro) nu vor fi acceptate. De asemenea, nu vor fi acceptate pentru returnare nici produsele care prezintă modificări fizice sau semne de purtare. Înainte de a fi returnate, clientul trebuie sa se asigure ca a ambalat produsele corespunzător pentru a nu suferi daune pe parcursul transportului.
Nu primim coletele pentru schimb de produse sau retur a căror plată de transport nu a fost efectuată de expeditor! Nu primim colete cu plata ramburs! Clientul este responsabil pentru deteriorarea sau pierderea produsului în urma transportului de schimb sau returnare de produse către APN OPTIC SRL.
Se pot efectua returna un produs, tinand cont de cele de mai sus, si in reteaua de magazine APN OPTIC SRL.
We use cookies to give you the best online experience. By agreeing you accept the use of cookies in accordance with our cookie policy.